Wednesday, February 17, 2010

Aku dAn dIrIkU part 2

bertemu kembali kite didalam theboloksblog edisi keremajaanku meningkat..lma dah nk update ae tp nulis pa skerat jln jew jd dop jd update sokmo r..arini bru bleh update siri 2 ni..hahaha..aritu abes mna ae cte aku tuw..ermmm......hoo ingt dah abes form 5 je ork..jd arini bermulalah alam 18SX eh slah 18thn r..'
lepas abes skoloh tu aku lepak r lu rumah 4 5 bln tgu result UPU..debor ase tkut dop leh, tgu punye tgu last2 aku bt kptsan len iaitu awok mg teka r nape....hahahaha
aku telah memasuki sebuah kolej yg dipenuhi oleh budak skema n pandai
org je kabo bdk2 kolej tu skema pa
dahal pale bengong blake..hahaha
bengong2 pon otak pandai mcm kancil tp aku dop taw la kancil tu pandai ke dop..
aku sje je wat bijok kate pandai mcm kacil..oloh byk la plop aku bolok sini..kembali ke topik asal.
dikolej itu aku telah mengambil jurusang sains fizikal,,koz ni blajo fizik aje je bio dop blajo..jd mmg aku dop pandai r sbjek biologi tuw jd kesimpulangnye jgn tnye r aku pasal bio..kang dop saje je boleh bodo free kang..hahahaha
dikolej ni aku telah ditempatkan di kelas 2F15a kot..best gle
r kls coz stu malaysia, melayu,
melayu cina india sume ad yg dianggotai oleh nyoq(bdk kedah),fareez,,eton,bella,syaza,shafiq,bek(faeez),ahtong(haris),mecna.ramlah,ain(cikgu tadika),wani,ika,azimah,kang yee,suhong,packia n christopher... hoo tgk laa pic2 aku n kawan2 msa duk kolej tuw..byk gak r kenangan manis kat kolej tu.kenangan pahit xdop r sbb aku buang blake dah dr memori aku..huhu
aku telah menghabiskan msa selama setahun blajo d kolej itu. yg menjadikang aku insan yg cemerlang terbilang n berjasa..hahaha...ayat nk je skema..

ni lah view of my college from my room...

nila pic bdak kls aku tp ad hok xdop aku ase..

nila bdk kls aku, msuk lab bkn nk blajo tp men amek gambor..hahahani msa ari jumaat laa..


nila team takraw aku masa KAKOM 2007..naib johan jew sbb team aku kalohs..huhu
dri kiri bdri: arif tekong,amir pnjg tekong,cik nape auw,cik dop ingt nma, n izat pidder.
dr kri ddk:theboloks killer,pali killer,azran killer n amir tekong@pidder..

nila akibat xdop air..hahaha..bpe ari auw kolej aku xdop air time ni
rmi gler p kls xmnd trtma bdak2 puan..aku ingt bla xdop air koho busuk la bau bdak2 klej aku tp aku slap mkin wangi rupenye sbb abes myk wangi yea sembur..hahaha
sori r kpd kwn2ku lam pic ni yg xsmpt sensor keseksian sek mg..hahaha


cukup r tuw peristiwa2ku di kolej itu..huhu
sekian untuk edisi di kolej itu n skang aku telah menyambung pelajaran di
UNIKL MSI KULIM HI TECH PARK KEDAH....
aku sedang menghabiskang pelajarangku dalam bidang bachelor of engineering technology in mechanical(automotive) selama 4 thun n skang aku berada dthun 2 n sem 4..
dop sabor rase nk abes blajo,nk keje plop..borin dah blajo sbb esemen n project yg byk..
papepon idup sbgai student mmg best..huhu
sampai setakat ini saje coretanku ntuk kali ini dan tmatlah tentang diriku ni..
pahni mmg byk r aku bolok..huhu



tgu kebolokanku pada edisi akan datang........jumpe mula neh...
senyum sokmo blake..







No comments:

Post a Comment