Sunday, May 23, 2010

hujung mingguku di ganu..

oohh happynyer bila dapat balik ganu..huhu

bila tuw???

bru je ag aku blk ganu iaitu pada ari kamis mgu lps 20.5.2010 smpi ari ahad 23.5.2010

bkpe aku balik???

sbb ad keje r...

keje nape tuw??
  1. g jupe mek aku yg tersayang..huhu
  2. g tgk kete..
  3. g jln2 pusing  bndr kole ganu
  4. g lepak kat pata
  5. nk jupe aiman nk bncg psl plau redang tp dop jupe gop..hahaha
best ke dop??

mstlaa best best orp..sbb 3 ari aku dpt jupe kekasih htiku itu..huhu
kuar jln sma2.
mkn same2..
g lepak pata...
aku memang suka pata..sonok giler bleh lepak kat pata..hoho
sume pata aku jelajah aritu..dr pata tok jembal,pata epot,pata batu burok n kuala ibai..

wat nape ag balik ganu???

aku g men  boling kat TER..1st time men situ n 1st time men boling kat ganu..
mmg dop sdap r men boling kat TER tu..suram je..
kasut dah la burok n licin..huhu
sori r sbb kutuk tpat diri tp kenyataan orp..hoho
selain itu,aku jgak g muzium ganu tp duk lam kete jew..
dop leh nk turun coz hujan aritu..
hajat nk tgk pameran kereta n autoshow..
tp dop jd lake..
manakala..pada ari sabtu malam ahad tu iaitu malam last aku kat ganu hjg mgu lpas..
aku telah lepak bersama si dia n adiknye kat kedai air buah gelas besar hok pior tu..
best la dpt mnum air buah sbb lma dah dop minum air buah glas bsar..
knap plop bihun sup semakuk..haha
jd ngat....btol2 hooliaow...hahahaha..
pastu mlam tu aku ronda2 psg bndr ganu jap..
p lepak kat pulau kambing jap..
men amek gambar lam hujan rintik2..hahaha
bkn ape aku g psg bndr ganu tu..saje2 je nk tgk pemandangan malam d bndar ganu gane..
sbb lame dah aku dop tgk.
duk bndr kulim lma ngat ekpon..huhu
mlm tu adalah malam yg plg best..huhu
hapy giler..
pastu aku balik lam kol 10 gitu r..
tamat laa..
ending dop best orp..
no pbest tlis dri r..hahaha

bereh r blake hok mna bace blog aku ni..
kite jupe mula r plop neh..
se ag aku nk kabo..ari kamis ni aku nk blk ganu plop..
ngan family aku..huhu
mgu lpas lone ranger..
mgu ni ngan familr r plop..
akhir kata dari saya....
negeri ganu mmg best dop patut..huhu

jumpa mula neh n senyum sokmo

1 comment: