Wednesday, September 1, 2010

hari2 terakhir di universiti sebelom balik raya

dikala kawan2 ku sibuk post kat fb nk balik raya..
aku masih lagi sibuk menelaah buku n jari jemari ku ligak bermain dengan keyboard laptopku ntuk 
menyiapkan esemen yang perlu dihantar sebelom balik raya ni..
mungkin kwn2ku sdah bergembira ntuk balik ke kampung ntuk menyambut hari raya
namun aku masih disini berdiri duduk tido baca buku ntuk menyambut kedatangan hari2 test
diakhir2 klasku ini..
bapak giler dow ad 4test ag tu..
sok ad 3 lusa ad se..
parop2..
mapuh r aku terik nim..
dop mikir ag nk blik raya ae.
padahal pg sbtu lps shur hoo nk tembar dah blk ganu ngan mmber2..
biar r lu..
aku nk mkir ke test n kuiz aku luu ae..
parop r terik nim...
kdg aku ase bleh jwb kot klu aku stdy molek..
insyaallah..
hok ane blk rumah dah nk raye tu.
berhati2 r dijalan raya orp..
tlg r mak ayah dumoh tu..
tp jgn lupe kte brda di akhir 10 ramadan dah ni.
pose n ibadah2 snat tu jgn lupe wat..
papehal pom doakan aku slmt mnjwb test n kuiz tu..serta slmt atar esemen n last skali slmt plg ke kg pd pg sbtu ni..
hok ane mmber2 aku tu..
raya ni kite jupe r blake..
ke guane..
bereh r blake..
aku nk g atar esemen luu ae..

senyum sokmo..

No comments:

Post a Comment