Wednesday, November 24, 2010

cuti sem..mls..keje part time..jln2 smbil perabih duit..

berkenaan tajuk karangan aku pg ni..

isi yg pertama: cuti sem.

skang ni aku tgh menghabiskan cti sem au yg agak lama laa..
lbih krg 2 bln gop aku ase..
mmg syok r cti lma2 ni..huhu

isi kedua: mls

berkenaan ngan mls ni..
aku mls la nk updte plop..
kna plop tenet lmbap..

isi ketiga: keje part time

keje part time ni smpenan cti sem aku r..
borin xtaw nk bt pe n kkrngan duit ni..
jd aku cri inisiatif ntuk keje part time kat kilang dell sprg prai penang..
huhu..
mybe sbtu ni aku p penang kot..
bru syok bila ad duit orp..

isi keempat: jln2 smbil perabih duit

haa..psal jln2 ni..
ni la hobi aku klu cti gop..
mst nk jln mna2..
tp hrap duit je dop mengizinkan..
law doppah london dah aku g jln ae..hahahaha
papeppom aku mmg suke jln2 abeskan duit..

ok ckup r tu coretan aku ntuk kli ni..
selamat pagi blake.

jupe mula la neh..
senyum sokmo..

No comments:

Post a Comment