Sunday, May 22, 2011

cuti semester menjelma lagi..

bermula 13.5.2011 bersamaan ari jumaat yang mulia..
cuti sem ku yg ke 6 begin..
perasaan tu xyah cakap r..memang gembira gler..
sbb exam da abes n sume2 keje2 ntk sem 6 ppom da abes..
jd bleh la rilex2 luu..
enjoy2 cti sem with my pren..
i love the holiday very much lahhh...

ok..
skang cti sem aku da berlalu slma smgu n pengisian ntuk mgu prtma cti amat menarik n berbaloi..
especially bila janji2 memberku ntuk blanje aku telah tertunai..
1st..kredit tu nurshafika salim kerana belanja nasi kerabu n teh tarik...
2nd..time kasih byok2222 ke nuddin atas belanjwan stg,ikan clup tpung..satar,kepok n abj..kembong perot..
3rd..thanks to ika coz blanje chicken chop kfc n cheezy wedges..
4th..xlupe ntuk sain baik aku syakir blanje tgk wyg cite kongsi..bia aku abes byk ag pom blanje myk kete.hahahah
5th..lupe nk ucap trimas ke apih bun org yg ptma blanje aku mkn ikan clup tpung +kepo+air nyor kat pata tluk tapang..

papepom..mgu ptma cti sem ku amat menarik n gembira..
setiap ari kuo g jln2..
mmg syok gler r cti sem aku kli ni d ganu..
mgu kedua aku blik uma fmly kat gambang pahang ni..
blk sini jd anak dara la aku..lepak uma je..mmg jarang r kuo..huhu
tp syok gak bla duk ngan fmly yg da lma xjupe nim..
mkn mskan mak yg best2 plop tu..
bkn snang nk dpt bila da blajo jauh2 ni..
cti sem kli ni aku ase akan jadi lebihmenarik lepas nim..tguuuuuu...mgu2 strusnye..
bereh r..
len ,msa aku nulis ag sinim..
chow chin chow luu..
adios..

senyum sokmo..

No comments:

Post a Comment