Saturday, September 24, 2011

persoalang..


assalamualaikum dan salam sejahtera wahai readers sekalian..
malam ni versi dop taw nk kate laa..
susah nk cite n luah..
terlalu banyak persoalan yang bermain di benak pikiranku..
bagaimana pula anda??
mesti byk gop orp..
law dop byk bgus r..
berbalik pada cite aku..
macam persoalang yg bermain di benak pikiranku ini..
aku dop taw gane harus aku lakukan ni..
aku ase aku kena byk bersabo n terus bersabo..
sampai sumenye selesai..
harapan aku agar sume persoalang tu terjawab n berakhir dengan kemanisan..
insyaallah..
lakukan la ikhlas kerana Allah..
insyaallah ada ganjarannye..
kite hanya merancang..
tuhan yang menentukan..


aku dop tawla..nape hok aku bolok ngat mlm ni..
men tulis je nim..hahaha


bereh r lake..
jupe mula neh..
senyum sokmo..

No comments:

Post a Comment