Sunday, October 2, 2011

011011

assalamualaikum dan salam sejahtera..
selamat petang blake seme..
klu tgk pada tjuk tu..no je semata2 orp..
ad ape ngan no tu ae..
no tu adalah tarikh keramat bg aku..hahaha
sbb ape keramat sbb pada tarikh tu la..
aku xcident..
org kate malang dop bau starang..
org ganu la kate..
org luo kate.
malang tidak berbau..
gitu r bunyi yea orp..
marin la tarikh ni ae..
xcident tu belaku malang..
msa aku otw balik ke unikl lepas g makan char kuey teow besaq kat dpn KMK..
sbb xcdent aku cuai kot n sbb org brek ngjut..nk wat gane..
jln stret org brek ngjut..
jd gtu la law xalert orp..
tp alhamdulillah sume pnmpang slmt..
cuma ad cdra ringan jew..
kete jela msuk wad.
kna wat operation sket..
bla auw nk siap..
kacip la bini kesayangan aku ni xdop ae..huhu
kes kat balai polis dop slsai ag nim..
nk kna atar copy of ic,license,geran n insuran..
smgu je bg trikh..sok lusa aku kna setel la sume ni..
stu ag bleh surat ngelang se dr pakcik sarjan..
hahaha..
sekian cite malang dop bau starang ambe..
lps ni aku kna alert sokmo la..

bereh r lake orp..
jupe mla neh..
senyum sokmo..

No comments:

Post a Comment