Monday, December 19, 2011

ALHAMDULILLAH

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA
pertama sekali aku ingin panjatkan kesyukuran kepada yang MAHA ESA atas rezeki yang dikurniakan padaku..
mesti nk tau orp sbb pe aku gembira n suke sgt ni orp.
orp3??
kegembiraan ini adalah usaha aku yang disusuli rezeki yang dikurniakan oleh ALLAH..
alhamdulillah skali lagi aku ucapkan dengan keputusan semester 7 ku yang agak cemerlang..
tahniah ntuk dri sndri..
hahaha..parop2..
bereh r..
tu je nk cite..
pasal rsult sem 7 aku yg da kuo ari jumaat mgu lepas..
ari ptma rsult kuo bolok arok kali line ecitie unikl tu..
dop leh masuk lasum..
aku cek rsult pagi sbtu lpas subuh..
bru line clear sket..
tgk rsult senyum sorg je..
 
sebelum terlupa aku nk ucapkan trima kasih kepada sume lecturer n kwn2 yg mmbntu dlm pmbljranku d UNIKL MSI..

bereh r lake orp..
jupe mula neh..
senyum sokmo..

1 comment:

  1. tahniah..... kite same2 hepi result sem 7 ni... gud luck utk prktikal plop.. :)

    ReplyDelete