Tuesday, May 22, 2012

im officially

assalamualaikum dan salam sejahtera..
selamat pagi semua..
ape kabo ari ni?
harap2 baik sahaja..
syukur alhamdulillah kite masih diberi peluang menghirup udara Allah yg paling segar n nikmat ni..
nikmat allah yang paling besar..

bese r pagi2 kena wi tazkirah sket
sbg khalifah dimuka bumi ni
ape salah saling peringat memperingati op
ke guane??

berbalik pada tajuk entri aku arini..
im officially tp officially ape op??
officially single ke ape ke tp single lama dah ae..
jd kepada gadis di luar sana sila bersiap sedia mungkin anda gadis idaman sy..
hahaha..
gadis idaman bukan untuk dijadikan kekasih yea tp isteri yang sah lagi direstui dan diredhai..
ayat xleh blah kte org key ell..
tp tula hakikat diri ni..
insyaallah tahun depan nk nikoh.
eh salah kabo sini..

ok sebenarnya im officially finished my practical student at sem 8
and
im officially finished my study as BACHELOR OF ENGINEERING TECHNOLOGY (HONS.) IN MECHANICAL (AUTOMOTIVE)
ohyeah..
aku da abes stdy laa..
setelah 8 sem mengharungi liku2 hidup sebagai seorang pelar ijazah sarjana muda D UniKL MSI,KULIM KEDAH..
ramai sangat mmber dop taw n dop ingt aku blajo mana.
padahal aku kabo sokmo dah.
dlm fb pom aku tlis dah..
aishh sabo jela labu..
sepatotnye aku stat praktikal 16/1/2012-5/5/2012
tp
aku stat 3/1/2012-30/4/2012..
hahaha..
suke ati aku je nk stat awl lmbt n abes awl ke cpt..
hahaha..
mcm kilang boh aku r..
haha..
tp papepom aku da abes stdy laa..
ohyeah..
alhamdulillah..
syukur sgt2.
ok jd abes blajo ni aku nk rehat2 la dulu 2 bulan sampai bln 6..
aku tgk mmber2 aku yg len sume da dpt keje n ad yg tgh p interview..
tp
aku duk ilek jew..
janji hepi go lucky tp ingt jgn lupa ibadah kpd ALLAH..

arghhhhh..
aku lambat post entri ni sbb outsteseng artu...


bereh r op..
jupe mula neh..
senyum sokmo..


No comments:

Post a Comment