Tuesday, October 12, 2010

apabila atlet sukan injured

nk dijadikan cite..
ari rabu mgu lepas bersamaan 6.10.2010..
kaki ku telah dicederakan oleh diri aku sendiri ketika bermain bola..
msa tu aku tgh perform tp team aku ktgglan gop kot..
ms nk mnjrgkan gol tu..
aku tlh terjtuh n kakiku telah terpeleot..
kte org ganu trgeliat or saloh...
sakit gop r..
aku jth trdduk lam bbrp mnit gop r..
bru bleh bgn..
stlh bbrpa mnit brul aku bleh bgn n slow2 brjln..
aku pon trus mnju gol team aku n amek bju sbb aritu team aku loser kna pecat bju..
sbb team lwn bt gol dlu..
kat sni ad rule msa men bola..
team sape yg bolos dlu kna pecat bju..huhu
sbb tu aku kna pecat bju..
tp da hmpir smgu kki aku injured n xmolek2 ag..
rsa ag skit sket2 ni..
tp 2 3 ri lepas aku men dh bola n futsal..
wat relax je men..
skit2 pom men gop..
jnis dgil n stu ag sbb aku dop leh tgk org men..
hti aku mmbuak2 llu rsa nk men etek..
sbb tu la aku men jgak walaupon skit..
2 3 ari lps jgak aku ad frenly bola sepak ngan team2 bola msi ni..
sbb mgu ni ad prtndngan bola trtup unikl msi..hjg mgu ni..
sbb aku mnlis sntri ni adlh aku dop leh bersukan rini..
dop leh men ftsal or joging or bola sepak arini..
aku rsa agak sedih..
sbb bdan aku rsa lemah n lesu bla xmen ptg2 ni..
jadi aku harap kki aku yg injured ni cpt r smbuh spya aku dpt men bola or bersukan dgn cmrlangnye..
hahahha..
doakan kaki aku sembuh yea bloggers sekalian..

sakit wei nk begkok kaki..

bereh r blake..
jupe mula neh..
senyum sokmo

No comments:

Post a Comment