Friday, October 8, 2010

petang ni aku ad frenly bola..

saje je nk kabo n nk nbgtau..sbb borin dop auw nk watnpe lepas abes present quality saknim..
rsa lega trus abes presentation tuw..
bca slide je manjang..
madam tnye solan gagap nk jwb..
men dop stdy ekpom..hahaha
slide kol 11 td bru wat..kol 330 present..
eh nape aku ngarut ae..
pdahal aku nk cite pasal men bola petang ni..
bese r orp...
nma ag theboloksblog..
petang ni aku ase aku dop leh nk perform ag r..
kaki aku skit ag ni..
saloh marin dlu..
jtuh msa men bola gop..
malam rendam lam ais sejuk ketarr...
beku ase..
tu jela aku nk cite ptg ni aku ad fenly bola tp kaki aku skit kdg kna men gop..
sbb dop ckup org..
men lam u aku ni jew..
frenly ngan awok2 dri..
mgu dpn ad pertandingan bola sepak..9 sebelah..
pah ceroh tunda..ptutnye mgu ni dah..
sbb sok ad kls gnti plop..
kna tnda mgu dpn plop..
arap2 jd r mgu dpn tuw..
 hoo toh..ni pic kaki aku rendam lam ais malam..sejuk yg amat kate aku..
serebam kaki malam..dop ase nape..kdg dop molek ag kaki aku ni..

bereh r orp..
jupe mula la neh..
snyum sokmo

No comments:

Post a Comment