Saturday, October 30, 2010

oh vespa vs C70 lampu bulat

mana satu pilihan hatimu..
vesapa or c70 lampu bulat??
sila nyatakan jawapan anda yea..

vespa adalah sejenis kenderaan bermotor yg lahir dsekitar thun 60an kot..
manakala c70 lampu bulat pula sekitar thun 70an kot..
tp yg [pasti aku mmg xpasti..
hahahaha..

sebenarnye aku borin dtgh ari ari mgu ni..
ari ahad plop tuw..
jadi aku cite r sket pasal minat aku terhadap kenderaan bermotor ni..
terutama motosikal..
motosikal klasik yg bt aku tertarik tuw..
firstly aku mmg minat gler r kat vespa n c70 lampu bulat ni..
tp aku hanya ad stu je muto klasik tu..
c70 lampu bulat jew..
haaa...
aku tertarik kat satu pic vespa my spesel fren ni..
nma dia fazilatun sakira or fb's name cik tun ira..
hoho..
korg tgk r pic vespa dia yg menarik ati aku ni..
mmg cun waa cakap luu..
xrugi law luu org tgk..
tgk2 jgn xtgk..
 
haa..nila dai pic vespa my spesel fren tu..
thanx to ira coz bg pic ni kat aku..
so cantik maa..
i like the vespa color..
purple+white..
pic yg berlatarkan masjid kristal kat kole ganu maa..
5 star for this pic..
this is my pic with cik tun vespa..hahaha
smart dop??
kte r smat..
aku wi r posen..haha
lupe nk kabo..
NO IC muto ni WA4267..

ok..
korg tgk plak my c70 lampu bulat..
no pndftran TE4434..
comey dop no Ic bulat aku tuw??
mst r comey orp..
mcm tuan yea r yg encem ni orp..
hahaha
parop2..
law nk tgk rupa c70 aku ni..
haa mcm kat bwh ni k..
 haa..yg ni fasa pertama muto aku..
lepas saip spray..
ni spray by hand oleh aku ae..
hasil kerja aku sendiri k renovate muto ni..
 yg ni pom same r...
haaa..
ni plak fasa kedua..
aku tkar ekzos jew..
mhal gop ekzos tu hoo..
lbih kreng 1 rat gop asenye.
dop ingt dah bpe yaa..hahaha
tp skang ni muto ni tgl kenangan..
sbb aku rsa rsak kat uma tu n da jd usang balik..
lma dah dop blk uma dop jenguk muto kesayangan aku ni..huhu

bereh r orp..
stakat ni dulu coretan aku pasal minat aku kat muto klasik with two design of cik tun vespa n my c70 lampu bulat..
aku ingat nk launched mula r projek c70 aku tu tp dop auw ag bla msanye..
tgh tgu duit n msa yg ssuai..
tgukan kemunculan c70 ku pada msa akn dtg..hoho

kepada sape2 ad minat kat muto klasik ni bleh r kongsi cite ngan aku..
bereh r blake seme..
jupe mula neh..
senyum sokmo..

2 comments:

  1. iqa:yup.cik tun geng vespa..
    bru je mng no 4 ari jmaat artu tndg autoshow kat TER..huhu

    ReplyDelete