Saturday, October 9, 2010

bila malam minggu menjadi boring

malam minggu sering dinantikan oleh segelintir manusia2 yg suka kua lepak pda mlm mgu..
bkn kua lepak jew..
tp mcm2 agenda ag r..
tp bg aku mlm ni borin ssb dop auw nk wtnpe..
bese aku p lepak uma swa mmber aku kat penang..
mgu ni aku dop g..
sbb......
mls aku kabo sbb nape..
benonye aku nk cite bnda len ae..
aku nk cite aku layan lagu rok kapak n jiwang mlm ni ae..
mnat gler kot..
aku dgr2 sbb nk cri lagu nk g karok mgu dpn ae..
tempat karok aku bese r kat bandar perda penang..
sejam 12yaa..
sdap dah ase..
yen tgu aku mgu dpn..kte g karok sdap..
overnight mlm sbtu mgu dpn..hahaha

dop sabo eh tgu mgu dpn ae..
sabo2...
byk function mgu dpn ae..
antra lagu hok aku nk nyanyi ni adalah seperti dbwah:
  1. lela-bidadari
  2. teja-kau yang tak mengerti
  3. ann-cinta melankolia(tinggi lagu ni nk tarik ae)
  4. data-permaisuri
  5. eye-namamu kini menjadi sebutan
  6. yantzen-insan
  7. lestari-cinta itu ketawa dan airmata
  8. spring-sejujur manakah kata
  9. lestari-sekelip mata kau berubah
  10. fotograf-dialam fana cinta
  11. damasutra-sufi.
bereh r..tu r antra lagu2 hok aku nk nyanyi..
mmg rabok r mgu dpn ae..
tgu msa je nim..
kacip dah nim..
sape2 nk join aku tu kte jupe perda r orp..
kol 10 malam..bereh r blake orp..

jupe mula la neh.
senyum sokmo


No comments:

Post a Comment